Veelgestelde vragen

vragen over

Bestellen

Wij werken uitsluitend op basis van offerte. Dit kan via de site, maar dit kan ook middels een gesprek bij ons, of een door jullie gekozen plek (bijvoorbeeld op de zaak).

U kunt hiervoor gebruik maken van de knop “offerte aanvragen” in het menu, of direct contact met ons opnemen.

Wij werken nauw samen met onze leveranciers. Hierdoor kunnen wij een snelle levertijd garanderen. Hoe snel hangt af van de hoeveelheid geschenken en de items in de geschenken.

Wij werken, voor volledige gepersonaliseerde geschenken, met een minimale oplage van 15 stuks. Voor kleinere oplages vragen wij u met ons contact op te nemen.

Ja, het is mogelijk om kleinere oplages te bestellen (<15). Echter werken wij dan met standaard items en is personaliseren mogelijk beperkt. Voor meer informatie kunt u ons bereiken.

Hoewel wij geen officiële deadline hanteren raden wij u aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. De uiterste besteldatum is afhankelijk van de voorraad en de ruimte in de transportplanning. Dichtbij de kerstdagen kan het moeilijk zijn om nog (grote) bestellingen aan te nemen vanwege de voorraad alsmede de drukte in de transportplanning.

Ja, wij leveren ook in België. Kosten voor transport zijn in overleg.

vragen over

Bezorgen

Beide is mogelijk. Wij bieden zowel afhalen als bezorgen aan. Eventueel kunnen wij ook speciaal op maat bezorgen.

Dit kan volledig naar uw eigen wens. U kunt kiezen voor pallet vracht, bezorging middels reguliere bezorging of direct aan werknemers en relaties.

U kunt er zelfs voor kiezen om op (een) locatie te bezorgen middels extra services. Denk bijvoorbeeld aan chocolademelk, pop-up tenten en meer (beleving).

Ja, wij bieden ook speciale services zoals pop-up tenten en speciaal ingerichte afhaal locaties (beleving).

Wij leveren tussen 08.00 en 18.00 uur en dus ook wanneer de meeste bedrijven open zijn. Met bijzondere of specifieke openingstijden kunnen wij helaas geen rekening houden. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ervoor te zorgen dat er tussen 08.00 en 18.00 uur op de datum van levering iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen. Laat onze bezorger a.u.b. niet voor een gesloten deur staan! Als onze bezorger op een later tijdstip terug moet komen kunnen hier kosten aan verbonden zitten.

Ja, deze optie bieden wij aan. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om het geschenk direct aan uw werknemers of relaties te versturen. Hier kunnen wel extra kosten aan verbonden zitten.

Ja, u kunt u uw bestelling ook zelf ophalen bij ons magazijn. Dit is wel afhankelijk van de drukte in het magazijn en gebeurt enkel in goed overleg. Wij kijken dus per situatie naar de mogelijkheden om een bestelling zelf te laten ophalen.

Indien gewenst is het mogelijk om op meerdere vestigingen in Nederland en België te leveren. Hier kunnen echter wel extra transportkosten aan verbonden zitten. Hier brengen wij u uiteraard vooraf van op de hoogte. De kosten van transport vindt u dan ook duidelijk terug in de offerte. 

vragen over

Betalen

Indien achteraf betaald: binnen de gestelde termijn op de factuur. Indien dit niet mogelijk is, dan is vooraf (aan)betalen van toepassing.

Achteraf betalen is mogelijk, maar dan wel middels officiële bankgarantie. U geeft ons dan via een bank de zekerheid dat u aan uw financiële verplichting zult voldoen. Eventuele kosten voor deze bankgarantie zijn voor de opdrachtgever. 

Wij versturen alle facturen per e-mail. De factuur ontvangt u per e-mail in pdf-formaat.
Wij versturen geen uitgeprinte facturen, tenzij u hier waarde aan hecht. 

vragen over

De inhoud

Ja, dat is juist waar wij voor staan! Al onze geschenken zijn te personaliseren.

Wij bestellen uitsluitend bij Europese leveranciers.

Alle eindproducten worden door ons in eigen werkplaats in Nederland (Limburg) gemaakt.

wat te doen bij

Klachten

Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan kunt u deze bij ons indienen via de e-mail of via de telefoon. Uw klacht wordt daarna in behandeling genomen.

Wanneer een geschenk niet in perfecte staat verkeerd kunt u hiervan een melding maken bij onze klantenservice. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing.

en de

Overige vragen

Afhankelijk van de samenstelling is een geschenk belast met zowel 9% als 21% BTW. Non-food artikelen zijn belast met 21% en food artikelen zijn belast met 9% BTW.

Nee, onze volledige collectie is op maat gemaakt. Wel kunnen wij u reeds gemaakte geschenken tonen middels foto’s en kunt u zich een voorstelling maken wat er mogelijk is.

Ja, dit is mogelijk. U kunt deze zelf (tijdig) aanleveren, of wij nemen u dit uit handen (incl. drukken).

Wanneer uw vraag hier niet aan bod is gekomen kunt u contact met ons opnemen.

vragen

Over Relato

Relato is een V.O.F. bestaande uit:

  • Tesh van Eijk
  • Robert Jacobs
  • Brenda Roolant

Wij zijn drie jonge ondernemers met een passie voor food, creativiteit en op maat gemaakt.

Wij zijn gelegen in de locatie van Biej de Tant in Schinveld. Hier hebben wij onze eigen bedrijfsruimte.

De ligging tussen NL, BE en DE maakt deze locatie uitstekend geschikt als bedrijfslocatie voor Relato Geschenk & Beleving.

Het is onze missie om mensen weer écht te verrassen.

Geen “standaard” geschenk/pakket, geen “massaproductie”. Maar wel unieke, op maat gemaakte, geschenken. Die zorgvuldig voor u worden gemaakt, gepersonaliseerd, én van de hoogste kwaliteit zijn. Geschenken waar mensen trots op zijn!

Dit creëren wij door focus & aandacht voor de klant en het geschenk.

Bij ons kunt u rekenen op  personalisatie en service van het hoogste niveau.

Close
Close